poniedziałek, 10 lipca 2017

Szybka Dycha: Paweł Pszczoła

Zapraszamy do lektury kolejnego odcinka "Szybkiej Dychy". Na nasze pytania tym razem odpowiada Paweł Pszczoła.


1. Do Lewartu trafiłem ...

W 2008

2. Pierwszy mecz w Lewarcie ...

Z Olendrem Sól - Lewart 1:2 w Biłgoraju

3. Najlepsze wspomnienie z Lewartu ...

Debiut w roli trenera (grupy młodzieżowe), zajęcie piątego miejsca w Plebiscycie na Najpopularniejszego Sportowca Lubartowa oraz sezon 2010/2011 gdy w 30 meczach straciliśmy zaledwie 20 goli

4. Największe rozczarowanie związane z Lewartem ...

Smutek, że po 3 i pół roku musiałem odejść z Lewartu i wyjechać za granice. To, że nie znalazł się żaden sponsor, który mógłby mnie zatrudnić.



5. Dzięki Lewartowi ...

Przeżyłem wiele pięknych chwil. Poznałem wielu fajnych chłopaków, z którymi rozumieliśmy się na boisku i poza nim

6. Piłkarski idol z dzieciństwa ...

Jari Litmanen

7. Najlepszy kolega z boiska ...

Konrad  Krzyżanowski

8. Najlepszy zawodnik przeciwko, któremu grałem ...

Prejuce Nakoulma

9. Najlepszy zawodnik Lewartu, z którym grałem ...

Borys Kaczmarski, Andrzej Gutek

10. Zawodnik Lewartu, który miał szansę na piłkarską karierę ...


Emil Szlachta, Lukasz Mitaszka

************


Paweł Pszczoła (ur. 29.04.1986) Kluby: Lublinianka Lublin, Wieniawa Lublin, Wisła Puławy, Lewart Lubartów, VV Zuilichem (Holandia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz