środa, 26 kwietnia 2017

Szybka Dycha: Marek Och

Rozpoczynamy nowy cykl przedstawiający zawodników Lewartu. Pierwszym bohaterem cyklu Szybka Dycha jest wychowanek klubu Marek Och.


Do Lewartu trafiłem ... 

W wieku 10 lat tata przywiózł mnie na pierwszy trening.  Pamiętam że była zima, a trening był w hali obecnego gimnazjum nr 1. Trenerem był pn Grzegorz Falkowicz.

Pierwszy mecz w Lewarcie ...

Sezon 2000/01 ówczesna III liga (obecnie byłaby to druga) Lewart Lubartów-LKS Niedźwiedź. Wszedłem na ostatnie minuty za Artura Melchiora.

Najlepsze wspomnienie z Lewartu ...

Triumf w wojewódzkim finale Pucharu Polski za trenera Sergeja Gacenko. W finale zagrałem 119 minut a pokonalismy Avię w Świdniku 2-1 po dogrywce

Marek Och w barwach Lewartu (źródło: materiały prywatne M.Och)

Największe rozczarowanie związane z Lewartem ...

Że za moich czasów nie dawano choć trochę więcej szans na grę wychowankom niż to sie dzieje teraz

Dzięki Lewartowi ...

Moje życie zawsze było, jest i będzie związane z piłką nożną

Piłkarski idol z dzieciństwa ...

Christo Stoiczkow z ulubionej FC Barcelony

Najlepszy kolega z boiska ...

Damian Augustynowicz

Najlepszy zawodnik przeciwko, któremu grałem ...

Paweł Bugała  - W towarzyskim meczu z ekstraklasowym Górnikiem Łęczna grałem kilkanaście minut, a obiegałem się za nim tyle jakbym zagrał ze dwa mecze:) Dodam że sam dotknąłem piłkę tylko kilka razy. Dosłownie profesor w środku pola

Najlepszy zawodnik Lewartu, z którym grałem ...

Borys Kaczmarski

Zawodnik Lewartu, który miał szansę na piłkarską karierę ...

Własnie Borys Kaczmarski, ale jemu tu chyba dobrze było i nie chciał ruszać się z Lubelszczyzny

***********


Marek Och (ur. 16.07.1982), Kluby: Lewart Lubartów, Polesie Kock, Lewart Lubartów, obecnie trener grup młodzieżowych MOSiR Lewart Lubartów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz