środa, 10 maja 2017

Szybka Dycha: Dawid Pożak

W odcinku numer trzy Szybkiej Dychy na pytania odpowiada Dawid Pożak reprezentujący obecnie barwy Wisły Puławy.


Do Lewartu trafiłem ...

Poprzez nabór do rocznika 92 prowadzonego przez Arkadiusza Smolarza.

Pierwszy mecz w Lewarcie ...

Jeżeli chodzi o pierwszy jako dziecko to mecz z Górnikiem Łęczna, który przegraliśmy 4:0 w Łecznej. Natomiast w przypadku seniorów mecz ze Sparta Rejowiec Fabryczny rozgrywany na wyjeździe.

Najlepsze wspomnienie z Lewartu ...

Najlepiej wspominam chłopaków. Mieliśmy fajną ekipę i na atmosferę nikt nie mógł narzekać, niezależnie od wyników czy zawrotnych sytuacji w klubie. Z uśmiechem na twarzy wspominam takich ludzi jak Paweł Pszczoła, Michał Wilkołek, Konrad Krzyżanowski, Mateusz Wozniak, Łukasz Goździcki czy Maciek Jezior.

Dawid Pożak z Borysem Kaczmarskim i Tomaszem Miturą


Największe rozczarowanie związane z Lewartem ...

Ciężko tutaj mówić o rozczarowaniu. Bardziej smutek, przykrość ze z powodu braku odpowiednich warunków do rozwoju dla zawodnika Lewart nie ma teraz więcej niż tylko 3 grających wychowanków na profesjonalnym poziomie.

Dzięki Lewartowi ...

Nauczyłem się stawiać pierwsze kroki w seniorskiej piłce

Piłkarski idol z dzieciństwa ...

Zdecydowanie Thierry Henry

Najlepszy kolega z boiska ...

Arkadiusz Maksymiuk z Wisły Puławy

Najlepszy zawodnik przeciwko, któremu grałem ...

Tutaj jestem zmuszony troszeczkęe nagiąć pytanie i powiedzieć, że zawodnik który do tej pory na boisku zrobił na mnie największe wrażenie to Jarosław Niezgoda. Jeżeli będą omijać go kontuzje i dalej będzie rozwijał się w tak zawrotnym tempie to z pewnością będzie to kolejny zawodnik pokroju Milika, a nawet i więcej.

Najlepszy zawodnik Lewartu, z którym grałem ...

Borys Kaczmarski - bardzo ceniłem sobie jego umiejętności i styl gry.

Zawodnik Lewartu, który miał szansę na piłkarską karierę ...

Bez zastanowienia Łukasz Mitaszka.  Kontuzje przeszkodziły mu w rozwijaniu swojej kariery. Szkoda bo potencjał miał ogromny. Kto wie czy teraz nie grałby w jednym z czołowych klubów z Ekstraklasy.

************

Dawid Pożak (ur. 15.06.1992); Wychowanek Lewartu Lubartów, obecnie zawodnik pierwszoligowej Wisły Puławy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz