środa, 17 maja 2017

Szybka Dycha: Robert Mirosław

Jak co środę prezentujemy odcinek Szybkiej Dychy. W tym tygodniu jej bohaterem jest Robert Mirosław.



Do Lewartu trafiłem ...

Przed sezonem 1997/98

Pierwszy mecz w Lewarcie ...

20.08.97 Lewart - Cisy Nałęczów 5-0

Najlepsze wspomnienie z Lewartu ...

Awans do czwartej ligi sezon 97/98, zdobycie pucharu Polski na szczeblu wojewódzkim, przygoda w trzeciej lidze, ale przede wszystkim poznanie wielu wspaniałych ludzi.



Największe rozczarowanie związane z Lewartem ...

Praca pod wodzą trenera Gacenki.

Dzięki Lewartowi ...

Grałem w mocnej trzeciej lidze, poznałem przyjaciół, z którymi mam ciągle kontakt.

Piłkarski idol z dzieciństwa ...

Roberto Baggio, Michael Laudrup, Fernando Redondo

Najlepszy kolega z boiska ...

Grzegorz Białek, Dariusz Winiarski,

Najlepszy zawodnik przeciwko, któremu grałem ...

Andrzej Łatka



Najlepszy zawodnik Lewartu, z którym grałem ...

Rafał Szczawiński, Borys Kaczmarski, Artur Kuchta

Zawodnik Lewartu, który miał szansę na piłkarską karierę ...

Emil Szlachta

************
Robert Mirosław (ur. 31.08.1973) Kluby: Motor Lublin, Lublinianka Lublin, Górnik Łęczna, Orion Niedrzwica Duża, Garbarnia Kurów, Lewart Lubartów, Granica Dorohusk, Unia Bełżyce, Czarni Dęblin, Wisła Puławy, Chełmianka Chełm, Sławin Lublin. Obecnie trener BKS Bogucin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz