czwartek, 25 maja 2017

Szybka Dycha: Dominik Budzyński

Wyjątkowo w czwartek, a nie w środę przedstawiamy kolejny odcinek "Szybkiej Dychy". Tym razem na pytania odpowiada Dominik Budzyński.




Do Lewartu trafiłem...

Mama z siostra zawiozły mnie na pierwszy trening w wieku 11 lat do trenera Arkadiusza Smolarza.

Pierwszy mecz w Lewarcie...

Nie pamiętam

Najlepsze wspomnienia z Lewartu...
Na pewno cały okres spędzony w Lewarcie. Przede wszystkim to, że trafiłem na trenera Smolarza który potrafił ukształtować mnie piłkarsko, ale także wychować i nauczyć dyscypliny.




Największe rozczarowanie związane z Lewartem ..

Budynek klubowy, a w szczególności szatnie. Pamiętam jak za juniora bywało tak, że przebieraliśmy się na trybunach .

Dzięki Lewartowi ...

Wyrobiłem w sobie dużo pokory i wytrwałości w dążeniu do celów.



Piłkarski idol z dzieciństwa ..

Jerzy Dudek

Najlepszy Kolega z Boiska ...

Damian Maleszyk, Dawid Pożak, Tomasz Chłopaś

Najlepszy zawodnik przeciwko któremu grałem ...

Remo Freuler  - aktualnie zawodnik Serie A występujący w drużynie Atalanta Bergamo. Strzelił mi bramkę w moim debiucie w reprezentacji U-21.

Najlepszy zawodnik Lewartu , z którym grałem ...

Dawid Pożak  i mam nadzieję, że jeszcze razem zagramy może w Lewarcie .


Zawodnik Lewartu , ktory miał szanse na piłkarska karierę ...

Łukasz Mitaszka. Wydaje mi się, że gdyby nie kontuzje dzisiaj mógłby grać na dobrym poziomie .

************
Dominik Budzyński (ur. 2.06.1992); wychowanek Lewartu Lubartów. Kluby: Lewart, Polonia Warszawa, Radomiak Radom, Miedź Legnica. Obecnie zawodnik Śląska Wrocław.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz